úterý 11. srpna 2015

TAG Get to know me / Poznej mě


Odobní údaje:

Jméno: od 6.8.015 nově oficiálně Patricie. Do té doby Patrícia :)
Přezdívky: Paty, Páťa, Petty - moc se toho nedá udělat :D
Narozeniny: 4.7.1997
Místo narození: Galanta (Slovensko)
Znamení zvěrokruhu: Rak
Škola: Obchodní akademie, obor: Ekonomické lyceum

  


Vzhled:

Barva vlasů a délka: hnědá, pod prsa. Někdy se mi zdá jako by přecházeli do červena nebo zrzava, hlavně na sluníčku.
Barva očí: Hnědá
Nejlepší rys: no moc toho není, ale asi jsem spokojená se svojí barvou pokožky. Zní to asi divně, ale strašně rychle se opálím a skoro nikdy nespálím. V létě je to velká výhoda a nebo když si vaše kamarádka koupí drahý makeup a zjistí že je na ni moc tmavý :D
Rovnátka: Nosila jsem kdysi na spodních zubech, díky bohu mi je v 7 třídě sundaly a už nemám obrovský spodní ret :D
Piercing a Tetování: Nemám ráda, nechci, neplánuji ani jedno :) Poslední dobou mi připadá strašně nevkusný, když má nějaká ženská na krku nebo na rameni tetování přes půlku ramena a podobně. Nevadí mi třeba malinký tetování nějakého symbolu na zápěstí, ale já do toho rozhodně nejdu. Co se týče piercingu v podstatě to samé.
Výška a váha: 163 centimetrů už od 6. třídy a váha 46.5 kilogramů s výjimkou Vánoc.


Oblíbené

Film: Je těžké vybrat nejlepší, ale jedny z mých nejoblíbenějších jsou : Conjuring - Nejlepší horor co znám, doporučuju. Whiplash - originální drama v tehle době dost neobvyklý film. Ovšem abych nezapomněla Cesta do fantazie a Zámek v oblacích - neodsuzujte japonské animované filmy myslím, že
Hudba: opět výběr nejlepších nejde se rozhodnout jednoznačně. Jedni z nejlepších: The Doors, Led Zeppelin, Black Sabbath, Guns N Roses, Moby, Dawid Bowie z novodobějších FLorence and the Machine
TV show: Ve vedení je rozhdně Game of thrones, kdo ještě neviděl doporučuju se podívat. Považuju to za nejlepší seriál posledních pár let, který se stal kultem.
Barva: černá. Černá se hodí prostě kamkoliv. Je elegantní, je neutrální, je luxusní zkrátka je všechno možná ne veselá, ale pro mě nejlepší. 
Obchod: Tam kde je hodně slev a jídla, ale ne.. vlastně jo.
Kniha: Nemůžu si pomoct, ale ikdyž jsem přečetla dost knih moje oblíbená asi teprve čeká snad někde za rohem a ano četla jsem: Stmívaní, Hunger Games i Divergenci, ale oblíbená není žádná.



Žádné komentáře :

Okomentovat

Copyright © 2014 Diary of wallflower

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi