úterý 18. srpna 2015

TAG no. 2 | 10 wishes- deset přání |

Dobré ráno, odpoledne, večer ať už je u vás cokoliv :D Pro dnešní den jsem si připravila tag 10 přání, který mi přišel zajímavý a v podstatě ho celý tvoříte vy jediné, co dostanete je zadání : vašich 10. největších přání, a pak už je jen na vás s čím přijdete. Já jsem jaksi v tomto článku  hodila materialistická  přání za hlavu a podívala se na zoubek opravdovým hodnotám, kterých se hodlám držet v mém  životě. Tak se zkuste inspirovat a snad se vám bude článek líbit :)



1. Být zdravá i cela moje rodina 
Naprostý základ života, když máte zdraví, máte skoro všechno. Když jste zdraví i vaše rodina je to to nejdůležitější, co můžete mít. Je to opravdový důvod být šťastní, proto radši ty cigarety odložte pryč a jděte se projít:)



2. Mít dobré známky ve škole
Úspěch podle mě začíná už tady. Nedá se říct, že bych měla nejlepší známky jaké jsou, ale aspoň se snažím. Věřím, že pokud se budu snažit určitě se to pak promítne v životě. Třeba neumím matiku, ale zase i jsou jiné věci :D

3. Být úspěšná s dobrou prací
Krok číslo 2. hned za dobrou školou chci navázat dobrou prací. Je mi jasné, že po škole asi svůj životní job nedosanu (třeba jo) ale pravděpodobně to tak nebude :D Každopádně vím, že se budu snažit. Jestli bude nějaká možnost postoupit dál rozhodně se pokusím.


4. Mít skvělý vztah s přítelem
Jednoho takového už mám ♥

5. Udržovat si vzhled a postavu
Možná se zdá být malicherné, ale každý by se měl starat aspoň trochu o vzhled a někdy to někoho třeba i začne bavit stejně jako mě. Mluvím  makeupu, módě, ale i o sportu. Zkrátka neplánuju mít ve 20 letech 70 kilo :D





6. Mít svůj byt nebo dům
Ráda bych si vydělala na svůj vlastní byt nebo dům. Který byl moje jistota a bylo by v něm hezky útulno. Nejradši bych měla nějaký dům s menší zahrádkou na kterou by se, ale musel vejít bazén a místo pro pěstování rajčat :D


7. Mít možnost se věnovat mým koníčkům
Jednou věcí, co si určíte přeju je, aby přes všechny povinnosti zbyl čas na věci co mám ráda  ať  už  je to blog, vyrábění šperků, kreslení nebo třeba piano. Podle mě by každý měl mít svůj koníček, který ho dělá šťastným.

8. Cestovat
Mým velkým  snem je cestovat ať už je to kamkoliv. Hlavně poznávat nová místa  a kultury. Můj přítel procestoval už velkou spoustu zemí a já  ho vždy jen zaujatě  poslouchala a říkala si, že by to byl můj sen navštívit třeba Japonsko, LA, Řím, Egypt a spoustu dalších zemí. Každá  zem i ta nejmenší má svoje kouzlo a zvyky, jiné památky a stoji za to vidět kus světa minimálně pro mě :)


9. Trávit čas se skvělými lidmi
Určitě by stálo za to trávit svůj čas s lidmi, které mám ráda ať už v práci/škole nebo ve svém volném čase. Nejlepší moment je když jdete někam ven a tam potkáte další známé a připojí se k vám a vlastě z toho vznikne nějaká spontánní akce.


10. Naučit se spoustu věcí, zkoušet nové věci
Mým snem je se naučit skvěle vařit.. to by ste asi nečekali, ale vážně mě to baví. Samozřejmě dál se zlepšovat ve focení, kreslení a všem co dělám. Ráda zkouším nové věci a i přesto sem nikdy nestálá na lyžích a bruslit neumím vůbec, ale aspoň... jsem to zkusila  :D

Žádné komentáře :

Okomentovat

Copyright © 2014 Diary of wallflower

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi