pondělí 22. září 2014

A proč nezačít dneska?



Řekněme, že pár důvodů proč jsem dneska začala blogovat je :)
Chtěla bych sem vnést kousek mě a snad někdy i někoho inspirovat. Už mám za sebou pár roků blogování a hned za tím několikaletou pauzu, kterou sem zaplácla elektronickými deníčky jako : diary.com a evernote ( u toho sem vážně moc nevydržela). 

Stejně mi to nikdy nedá a začnu zase psát  kdyby to neměl nikdo číst. Možná by pár lidí se mnou mohlo sdílet stejné názory, vkus na různé věci a naopak bych se mohla inspirovat já, nebo jednoduše potkat pár nových lidí.

Asi bych se mohla představit, jak už to tak bývá mezi prvními články bývá. Ale co napsat abych hned většinu ostatních normálních lidí neodstrašila? 
Jsem zarytý pesimista a často si ze svých katastrof dělám srandu i když to není zrovna vhodné. Viděli jste někdy někoho smát se  uprostřed pouště v cizí zemi když se ztratí se svou rodinou a nikdo kolem neumí anglicky? Tak to sem já. O tom příběhu možná jindy. 

Nejradši poslouchám 90'tky a rock'n roll ale možná by ste v mým playlistu našli i něco novějšího. Přiznávám trochu staromódní, ale já to miluju. Je pravda, že o svůj hudební vkus se můžu podělit tak s 10% procenty dnešních teenagerů, pak už to je tak věková kategorie 30+ nebo café bary, kde se hraje i něco čemu se říká jazz a blues.

 Když už mám u něčeho trávit čas tak je to piano a foťák. Myslím, že ještě tak týden a můj mobil mi přiroste k ruce, sluchátka k uším a hlava k polštáři. Kéž by to tak šlo i s učením a školou. Když už se jednou někdo narodí líný, blbě se s tím něco dělá (my líní víme).

Je pár věcí čím nikdy nepohrdnu, tak 1) čokoláda.. je jedno jak moc mě budou bolet zuby . je to přece čokoláda! 2) Slevy na kosmetiku - dámy vědí jak je to užitečné, zvlášť když peníze z brigády a kapesné dochází. 3) kvalitní knížkou, seriálem, filmem - příběhy které nám přirostou k srdci a inspirují nás dlouhou dobu. 

Určitě někdy udělám další článek, kde se trochu rozepíšu na nějaké téma, problém, situaci, ale pro dnešek budu ráda když zjistím, jak se s touhle věcí vlastně pracuje :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Copyright © 2014 Diary of wallflower

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi