úterý 23. září 2014

3 důvody proč je prostě léto lepší než podzim.

Doufám, že nejsem jediná zastánkyně léta, která tvrdí, že žádné jiné období prostě není ono.

1) NEMOCE
Jako už snad každý rok i tenhle jsem hned na začátku září nemocná. Snad jen s tím rozdílem, že tentokrát jsem se pokoušela to přechodit, hodit to za hlavu a pokračovat dál ve škole. Blbej nápad.
Po týdnu neustálého smrkání a kašlání se konečně dovalil pátek a jak už to tak bývá někdy se večer jde s přáteli někam sednout. Sedla sem si.. to vskutku. Jeden z opilých kamarádů, který už ani nevěděl, kde je a jestli vůbec sedí, na mě vylil půllitr piva. Jelikož sem nespala u nás, musela sem čekat než půjdeme s kamarádkou domů. Večer ubíhal a já se pomalu v 15-ti stupních "sušila", k tomu začalo pršet a promile stoupaly. Takže ze sušení toho opravdu moc nebylo. Celý večer byl zakončený tím, že se domů začali tahat už nadraní spolužáci.
Druhý den jsem se probudila s hnisavou angínu a k doktorce dorazila až v pondělí

2) MÁLO ČASU
 Už jsem se setkala i s názorem "prázdniny sou na nic, většinou se doma nudím", ale tohle heslo mi toho moc neříká. Já sem zastáncem silného nicnedělání a užívání si volna. Naopak mě zabíjí ten školní režim. Vstávání v 6 přijíždění domů kolem 5, pak se stresovat s testy. S největší pravděpodobností to ovlivňuje druh školy a práce. Když někdo chodí do prostředí, které má rád hned je to o něčem jiném.
U mě se poslední dobou stalo fenoménem, že se mi ozvou kluci o prázdninách ať se sejdeme a když nastane školní rok zase někam zmizí spolu se školou, sporty, kurzy a vším možným.

3) POČASÍ
Jste si naprosto jistí, že máte rádi to podzimní počasí, protože vám není tak horko?
Všichni zimouřivci mi ale dají za pravdu, že není nad pohodu u bazénu, 30 stupňů, nebe bez mráčků a tuna opalovacího krému. Není lepší pocit než si sednout v létě do chládku s kofolou. Chodit na festivaly bez toho, aby vám každý den pršelo na hlavu a celý den strávit v šortkách a tílku někde u vody nejlíp v úplně jiné zemi, kde znáte tak svoji rodinu a zbytek pobytu s vámi prokecají mladí cizinci.

Neříkám, že podzim do sebe nic nemá. Pravda je, že v létě si tak neužijete horkou čokoládu u oblíbených seriálů zahrabaní po krk v posteli. Se starými svetry, které sou i tak pohodlné a krásně hřejí a jen těžko vytáhnete svůj nový kábát, který ste si prostě museli koupit.


Žádné komentáře :

Okomentovat

Copyright © 2014 Diary of wallflower

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi